Mamma80- Du vet vem

Jag och tjejerna.

Kategori: Allmänt

God morgon på er! 
 
Hoppas ni sovit gott och att ni är pigga och glada. 
Idag ska jag, Claudia och Jennifer ut på en shopping runda :) Ska bli kul. Dom fick ju 300 kr av min pappa när vi var i GBG, kommer kort därifrån snart!, plus att dom hade lite pengar hemma också. Så det blir deras julklapps shopping kan man säga. 
 
Jag har kikat lite innan för att kunna hjälpa dom att få så mycket som möjligt för pengarna, så det blir nog H&M där jag hiittade snygga kläder till dom för en billig peng. Plus att dom ska få köpa sig en leksak eller något på BR. Claudia var inne på att ta hål i öronen men vi får väl se om hon vågar. Hon har ju ett smyckes skåp med lite örhängen i, inget värdefullt men hon är glad över dom ändå :) 
 
Men men, jag kommer svara alla kommentarer lite senare, tack för era söta kommentarer igår. 
Ha det så jätte bra så länge så "ses" vi sen! 
 

KOMMENTARER:

  • Sandra säger:
    2013-01-30 | 22:08:02
    Bloggadress: http://www.aslundsandra.blogg.se

    Men åh vad mysigt med en riktig tjejdag! :) Hoppas ni har haft det super och att de hittade några fina saker de blev nöjda med.

    Är det bra med dig annars? Kram

  • Sandra säger:
    2013-02-01 | 21:12:21
    Bloggadress: http://www.aslundsandra.blogg.se

    Vill bara önska dig en trevlig helg vännen :) Hoppas allt är bra, Kram

Kommentera inlägget här: