Mamma80- Du vet vem

En vanlig dag!

Kategori: Allmänt

Jaha Måndag igen då :)
Tycker i och för sig inte det är så jobbigt, men det är jag det.
Idag ska det fortsättas lite med städningen har nåt litet kvar som ska göras sen är jag klar! Så duktig chey, eller hur :) Hahaha. Nej då, men vi kör Vårstädning och kalas städning på samma gång. Ska ju ha en MASSA folk här på Lördag för Claudia fyller ju år på Torsdag.
Men det är familjen som kommer, från min sida och älsklingens.
 
Ska även passa svägerskans dotter i 2 timmar på förmiddagen men hon klarar sig själv i stort sett. Så hon får springa och leka medans jag torkar väggar och fönster karmar. Köpte ju värsta grymma medlet igår hahaha. Lät som en fjortis, men kom inte på hur jag skulle få fram hur bra det faktist är. Grymt, det får bort ALLT! 
 
Nej nu ska jag jobba lite innan alla barn vaknar men vi hörs sen igen :) 
 
 

KOMMENTARER:

  • Sandra - Med en fästman på Kumla säger:
    2013-02-25 | 12:05:08
    Bloggadress: http://www.aslundsandra.blogg.se

    Vad är detta för medel? :D Nu blev jag nyfiken! Mysigt med kalas till helgen. :)

    Haha ja det var något av mina besök hos Tommie han hade fastnat där uppe. Tokhunden, så impulsiv! :D och japp, det är Benji som Milah sitter och snosar på på bilden. :) Haha älskar också att hon är sådär, Inte så kul dock för de som hon inte gillar :D haha

    Hoppas du har en bra måndag! :) själv ska jag på möte hos socialen för att de ska utvärdera omjag ska få ta körkort? wtf... skitnervös och skitförbannad menmen , ska försöka hålla masken och vara snäll & trevlig. :) :(

  • Amndz säger:
    2013-02-25 | 19:12:06
    Bloggadress: http://www.amndz.com/

    Den bilden påminner mig om hur jag är på morgonen, haha. Raka vägen från sängen till vattenkokaren för att fixa mitt morgon-te. Den som kommer mellan får skylla sig själv.. Morgonmänniska? Tror verkligen inte det! Haha. :D

  • Emmy säger:
    2013-02-26 | 20:32:47
    Bloggadress: http://eeemmylam.blogg.se

    Att städa är ju rätt kul när det går så bra haha! Vad skönt att det snart är färdigt :)

    sv;
    Absolut! Ja ibland känns det helt värdelöst, och jag har ingen att prata med... Men de finns ju alltid här och ingen kan liksom göra allt så jag uppskattar dom för det dom gör för mig iaf! ^^ Hur mår du förresten? Kram :)

  • Emmy säger:
    2013-02-26 | 20:32:47
    Bloggadress: http://eeemmylam.blogg.se

    Att städa är ju rätt kul när det går så bra haha! Vad skönt att det snart är färdigt :)

    sv;
    Absolut! Ja ibland känns det helt värdelöst, och jag har ingen att prata med... Men de finns ju alltid här och ingen kan liksom göra allt så jag uppskattar dom för det dom gör för mig iaf! ^^ Hur mår du förresten? Kram :)

Kommentera inlägget här: