Mamma80- Du vet vem

Yada yada yada

Kategori: Allmänt

Väldigt kul med folk som säger att dom inte drar in barn och föräldrar i grejer på bloggen. Med tanke på att kommentaren finns två eller tre inlägg ner så är det ganska uppenbart.
Hahaha, ja ja struntar helt i om du inte tycket jag är vettig ibland.

Idag har jag hjälpt älsklingen med inventering. Hela dagen har vi hållt på men nu är hhan nästan klar. Men i morgon så kommer mina underbara prinsessor hem igen. Så lycklig kommer jag bli. Saknar att få däga god morgon och god natt till dom, och få krama om dom baea så där! Åh vad kul att få träffa dom i morgon igen.

Haha låter som dom varit borta hur länge som helst, känns som det, men det är bara 4 dagar. Men lämnar aldrig bort dom så då blir det så himla annorlunda.

Nu ska jag kolla om det kommer nåt på tv sen sova.
Ha en bra Nyår i morgon

Detta gottar jag mig med ♡


Kommentera inlägget här: