Mamma80- Du vet vem

Så snyggt!

Kategori: Allmänt

Tänkte tipsa om lite snygga kläder att ha nu i höst :) Jag älskar dessa kläderna för att det skiljer så mycket från alla andra klädbutiker som man hittar här i Sverige. Enligt mig så är det i stort sett samma sak, samma märken och samma tryck även om det är i från olika butiker. Men nu är jag också lite pojkflicka, säger man så fortfarande? Så kan vara därför jag gillar kläderna så mycket. 
Sen gillar jag även att skapa min egen stil och tar bara på mig sånt jag trivs i och skulle aldrig köpa något endast för att det är mode. Har aldrigt följt modet om jag ska vara ärlig. 
 
Men jag tipsar er verkligen om att kika in HÄÄÄÄR om ni vill ha lite andra kläder än vad alla andra har eller kanske vill köpa en snygg jacka eller tröja eller liknande till killen. Hos Locolife finns allt.
Och snart kommer vinter kollektionen och då kommer dom super populära jackorna och dom vill Du inte missa tro mig!
 
Men här är lite smakbitar av sortimentet. 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: