Mamma80- Du vet vem

Blir så arg!

Kategori: Allmänt

Hej på er.
 
Usch vad arg jag blir.
Kollade in på Dessies blogg och såg att i ett innlägg hon skrev i förrgår var det 113 kommentarer. Folk brukar bli glada när dom ser att dom har så mycket kommentarer, men detta var inte kul eller Ok att få läsa. 
Tjejen (Dessie) är endast 18 år, det är ingen ålder och nej bara för att man är myndig så är man inte vuxen. Och dom kommentarerna som den stackars tjejen får skrivet till sig är fan hemska. 
 
Har tagit med några här för att ge er exemple och för att folk ska förstå vad andra skriver till bloggare. 
Jag tycker inte heller om allt bloggarna gör men inte fan skriver jag sådana här saker.
 
Komentarer från Dessies.se
 
1. hoppas han slagit dig riktigt ordentligt så du däckat och "VAKNAT" och kanske vill umgås med folk som tycker om dig... istället för folk som utnyttjar dig och ser dig som en ursäkta "Hora! 
skaffa lite mer självrespekt och spring inte runt naken bland dina "killkompisar" vafann dessie. 
tänk efter. ha det hej
 
2. haha, du är sååå förutsägbar. Jag visste igår när jag läste detta inlägget att du inte skulle blogga på hela dagen idag :) för att du då vet att du kan ta en bloggpaus och sen skylla på att du och ditt ex försonats och snuttat hela natten och dagen. antingen det, eller så skriver du inte för att vi ska tro att han slagit ihjäl dig och oj:a oss över det och undra om du lever. Men slår vad om att ni blivit ihop igen nu och att ni varit hemma och juffsat i sängen :)
 
3. blogga förhelvete. eller har du en ny "bloggpause" pga av "personliga problem"? om du har så jävla mycket problem hela tiden borde du ju inse att ingen vill ha med dig att göra.
 
4. Fast det där var väl ändå att ta i. Vissa människor får faktiskt skylla sig själva då de själva gör sig till offren. Jag menar inte varenda en men sådana finns också. Människor som du tänker fel "Oj vad synd det är om kvinnorna, aldrig deras fel". Vissa kvinnor är puckade, blåsta, idioter som BORDE skylla sig själva oavsett hur mycket någon kukhuvud slår dem,
 
5. Hon gör förmodligen en repris och tar en "bloggpaus" för att kunna sära på benen. Hoppas verkligen inte hon kommer hem med blåmärken, fast då har hon bara sig själv att skylla, eftersom det i så fall var hennes beslut att följa med honom hem. 
 
Är dessa kommentarer ok? 
Inte i min värld och jag hoppas ärligt talat innerligt att Dessie gör en polisanmälan. Det som är synd bara är att personerna skriver bara ett namn och länkar inte till vare sig blogg eller Fb. FEGT! 
 
 
Kommentera inlägget här: