Mamma80- Du vet vem

God morgon!

Kategori: SKVALLER

Hahaha, har nu precis varit innen på Kissies blogg och måste erkänna... Hon är slut i huvudet! 
Jag vill verkligen inte skriva så om en tjej som precis som hennes ovän får ta så mycket skit, men till slut så måste man öppna munnen. 
 
Så här är det, För någon vecka sedan så skrev Kissie ett inlägg där hon blivit bestulen på sitt bankomat kort och vräkte ur sig saker som jävla sossar och tattarstil. Då jag och många med mig tröttnat på att just romer och andra folkslag blir utsatta för kränkningar och har blivit det i för många år, så bestämmde jag mig för att maila till Improveme och ifråga sätta om det verkligen var ok att hon skrev så här. 
 
Och vet ni vad, efter det mailet så försvann inlägget! Vilket jag tycker var väldigt bra gjort av Improvemes RIKTIGA ledning att göra. Och absolut då Kissie redan varit i stormväder där hon hyllat nazistiska partier och annat. Men henne provokation fortsätter och det har nu blivit så tydligt IGEN att hennes läsare har börjat reagera. Förutom ett fåtal som tror att Kissie är världens bästa. 
 
Som hennes senaste inlägg om fördomar. Jag kan väl säga att hon känns inte som rätt person att säga en sådan sak. Men det är min åsikt, självklart kommer nån annan säga emot och det är helt ok. 
Men när hon för någon vecka sen skrev det inlägget hon gjorde, för någon dag sen var hon inne på Annies Instagram och klagade på Annies rumpa. Antagligen för att den är fylligare och finare än Kissies. Vi alla kan ju inte missat att Kissie tjatar om sin rumpa och att hon vill att den ska bli större. 
 
Tycker denna tjej ska lugna ner sig, förstår att hon har ett dåligt självförtroende, men det har gått för långt! Hoppas hennes manager ber henne ta ledigt från bloggen ett tag för nu är hon bara pest och pina. 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2012-11-30 | 13:25:29

    Vad duktig du är som mailade Improveme :) Du har gjort världen till en bättre plats <3

    Svar: Hahaha, ja du tänk om alla hade gjort som jag så hade inte det behövts ;) Men att jag inte ändrade världen det behöver du inte säga till mig för det vet jag redan;) Hoppas du får en bra kväll!
    Mamma

  • Sajda! säger:
    2012-11-30 | 17:09:19
    Bloggadress: http://labeaute.blogg.se/

    Bra gjort :)

  • Sandra säger:
    2012-11-30 | 19:15:08
    Bloggadress: http://www.aslundsandra.blogg.se

    Herregud, den människan! Hon går upp & ner i mina ögon i omgångar. Bra gjort att maila!

    Jag åker till Gran Canaria :) hihi. Ska sola åt dig med! ;) Vet inte om jag kommer ha möjlighet att svara på en vecka, är så svårt genom mobilen men har ställt in minst 2 inlägg/dag och kommer blogga någon dag där nere med :)

    Hoppas du får en mysig helg & en super bra vecka så hörs vi snart. :) Stressa inte ihjäl dig tills dess! Kram

  • Emma Söderberg säger:
    2013-02-03 | 20:03:18
    Bloggadress: http://sassyfornobody.blogg.se/

    länkbyte? :)

Kommentera inlägget här: