Mamma80- Du vet vem

Gått för långt!

Kategori: SKVALLER

 Nu har det väl ändå gått för långt? Vad jag pratar om är dessa skvallerbloggar eller framför allt en, som skriver så kränkande dom bara kan. Anledningen till att jag skriver dom är för att jag blir förvirrad av deras texter. För det verkar som att det är två personer som skriver på bloggen även om dom påstår att det är en.
För i ena inlägget så är dom/den jätte bra på att formulera sig men i nästa inlägg så hittar man sådana kränkande meningar så bloggen borde stängas ner. Jag kan inte förstå att den/dom får fortsätta sin blogg.
 
Jag blir rasande när man ser inlägg där det bland annat skrivs att en bloggerska är en Kolasnortande fjortis och även andra hemskheter. Detta är inte ok. Hur långt får en skvallerblogg gå? Jag anser att det redan gått för långt. Även mot dom bloggare som jag kanske inte läsare eller är så stort fan utav, men det är fel det som sker. 
 
Men nu hoppas jag att någon kommer att reagera på vad som skrivs och helst ser jag att personen bakom bloggarna inser sitt fel, går ut med en fientlig ursäkt och snabbt som attan ändrar sitt sätt att skriva. För den meningen jag skrev om kolasnortande, den påstås ha skrivits med glimten i ögat. Är det möjligt att skriva något sådant med glimten i ögat? Inte i min värld. 
 
Så man kanske kan göra något åt detta, jag har funderat och har nog fått en idé får se. Måste tänka lite till så man inte gör något förhastat. 
Hoppas ni är med på vad jag menar.
 
Detta inlägg skrevs om Dessie och det är inte ok.
 

Dessie vägrar ta bort bild, trots att mamman till barnet bett henne

Dessie har lagt upp en bild på sig själv samt någon unge på insagram. Men något man alltid bör ha i bakhuvudet är att det är föräldrarna som bestämmer över sitt barn, och alla vill kanske inte att deras ungar ska synas på internet? Detta är precis vad som har hänt!

Mamman till barnet har kommenterat att hon inte vill att hennes dotter ska förknippas med Dessie, vilket inte är så konstigt kanske. Vem vill förknippa sitt barn med en kolasnortande fjortis (källa: paow.se) som super sig full fem gånger i veckan och är en Mobbare? Antagligen ingen!

Om dessie är smart nu så tar hon omedelbart bort bilden NU, innan hon får en fet jävla polisanmälan uppkörd i röven! Och jaa, det är den riktiga mamman som kommenterat! Det är bara att gå in på hennes profil så ser man andra bilder på barnet.

Dessie | 26 Kommentarer
 
Japp bild och text är tagen från skvallerbloggens.se det är denna blogg som gång på gång skriver inlägg med stötande meningar mot bloggarna och Dessie är en favorit att förlöjliga på bloggen. 
 
VAD TYCKER NI? OK ELLER INTE: 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2012-11-27 | 10:50:02

    Det är nog bara en person som driver den bloggen. Hon provocerar Juh bara sej fram. Därför hon ändrar sättet hon skriver på.. För att folk blir provocerade av det. Jag tror att hon fått nåt fnatt i huvudet nu när hon har så många läsare.

    Svar: Ja det tror jag med att hon fått.. Inte klokt att hon får hålla på så här. Hoppas hon ändrar sig!
    Mamma

  • Emily säger:
    2012-11-27 | 12:40:44

    Var inte så jävla känslig, Desire är en riktig bitch som inte fått tillräckligt med uppfostran. Skvallerbloggen skriver saker med HUMOR, hört talas om det?

    Svar: Ursäkta mig men.... Hur gammal är du? 1. En mening som låter så här: " Vem vill förknippa sitt barn med en kolasnortande fjortis som super sig full fem gånger i veckan och är en Mobbare? Antagligen ingen!

    Ser du NÅGOT roligt i den meningen? När du gör det så kan vi fortsätta diskussionen!
    Mamma

  • Kristina säger:
    2012-11-27 | 18:07:04
    Bloggadress: http://kristinabencze.blogg.se

    Håller med dig till FULLO. Skvallerbloggens.se, humor? Alltså hur fan är folk uppfostrade numera? Den bloggen är rent av elak. Men ja, människan har ju blivit stor på grund av sin provokation.. Kul för hen. Eller något. Men personligen så tycker jag att Tyra borde polisanmält bloggen när hon hade chansen. :(

  • Carro säger:
    2012-11-27 | 18:56:08
    Bloggadress: http://freekycarro.blogspot.se

    Jag tycker att Dessie ska ta bort bilden om mamman ber om det, utan att vägra/ställa några som helst frågor.
    Respektlöst och väldigt fittigt att inte göra annat.

    Men ja, onödigt skrivet av skvallerbloggen.

Kommentera inlägget här: