Mamma80- Du vet vem

JAG SER DET SNÖAR!!!!

Kategori: PERSONLIGT

Fy det kan inte vara sant, det snöar!Helt sjukt.
JAja, jag ska vara inne med tanke på hur sjuk jag är :(
I natt så vaknade jag kl 12 och var vaken till kl 4 halv 5. Riktigt jobbigt, men så är det när jag är sjuk plus slutet på graviditeten.

Just det Älsklingen tog kort på mig innan begravningen, men han sover nu, så ska se om jag inte kan få in det idag! Då ser man även magen :o

Nu ska jag försöka tvätta lite då alla kläder vi äger ligger i tvätten. Plus att jag skulle behöva stor städa men får se hur länge mina krafter räcker. Ska ju inte göra för mycket nu heller.
Någon som vill komma och städa för mig ;)

Men jag kommer med fler inlägg under dagen, men tills dess får ni ha det så jätte bra!


Jag behöver en ny kaffebryggare :) Vad tycker ni om denna, hahaha

KOMMENTARER:

  • jejje säger:
    2012-03-31 | 22:35:30
    Bloggadress: http://mammajejje.blogg.se/

    hej! här va det inte många kommentarer.. Du som brukar ha så många annars.. hoppas du blir bättre, krya på dig kram!!

Kommentera inlägget här: