Mamma80- Du vet vem

NU SKA JAG GÖRA...

Kategori: PERSONLIGT

Hehe jag ska göra dom där goda runda bollarna av choklad som man inte vågar kalla vad som helst, men som jag alltid säger det gamla namnet till.
Och nej jag är inte rasist eller nazisist lever min älskade fästman från Filipinerna så haka inte upp er på det den som skulle göra det.

Men Claudia älskar ju detta "bakverk" så tänkte göra det innan hon kommer hem så får hon lite gotta idag! Hon ska ha sitt första kompiskalas på Lördag så då blir det tårta och annat gottit. Sen blir det familje kalas direkt efter det :p Kommer att ha och göra. Men slipper göra tårtan till barnkalaset i alla fall för den har vi beställt då hon skulle få nåt lite speciellt.

Nej nu får jag göra det jag ska, så hörs vi sen!

GRATTIS CLAUDIA PÅ DIN 5 ÅRS DAG IGEN.
MAMMA ÄLSKAR DIG!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: