Mamma80- Du vet vem

EARLY MORNING!

Kategori: PERSONLIGT

Ja det blev en tidig morgon idag, men jag somnade redan vid 8 i går kväll. Tror bestämt att graviditeten börjar ta ut sin rätt :) Hade riktigt ont i ryggen i går också så det kanske gjorde sitt med.
Men nu känner jag att det börjar bli riktigt tungt med magen, då magen bara gå rakt fram och jag knappt lagt på mig nån annanstans. I ansiktet syns det inte ens att jag är gravid :)

Claudia var jätte nöjd med sina chokladbollar igår och ser nu fram emot kalaset då hon även får sina presenter av oss. Det blir väl en massa Hello Kitty som vanligt. Men det är det hon vill ha.
Jo en vacker blomma vill hon ha också haha. Så söt stor tjejen.

Idag ska jag börja göra iordning här hemma så det är presentabelt när gästerna kommer på Lördag. Det blir ju två kalas samma dag så det blir fullt upp. Sen blir det väl städning hela söndagen också, men det är sånt man får ta.

Nej nu ska jag göra klart barnen för dagis och förskola men kommer tillbaks senare!
Ha det bäst!
Kommentera inlägget här: