Mamma80- Du vet vem

DUKTIG JAG ÄR!!!

Kategori: PERSONLIGT

Idag har jag varit duktig. Har ju börjat med helgens förberedelser så nu är städningen klar! Det luktar riktigt fräscht och det finns inte ett dammkorn nånstans. Så härligt!!! Nu är det bara en del tvätt kvar, men det är ju sådant som är ett evighets arbete och det tar aldrig slut.

Morgon dagen blir det storbak. Måste göra kanelbullar för två kalas och mockarutor/ kärleksmums. Sen blir det nog chokladbollar också. Det ville ju Claudia ha på kalaset. Får vara nogrann bara och hålla koll då jag fick veta att ett barn kan vara allergisk mot jordnötter, så får läsa på ingridienserna  och annat så hon inte får i sig nåt olämpligt. Men det fixar jag nog.

Fredag är det matlagning hela dagen som ska serveras på lördag när våra familjer kommer. Det blir 3 olika rätter, filipinsk mat blir det så klart,mmmmm! Men det fixar lilla jag svenne som man är haha. Nej då men det är lätt och kul så det är lugnt.

Nej nu ska jag ta och slappa lite det förtjänar jag :D blir nog lite mat också haha. Men det säger jag inte till älsklingen för han retar mig för att jag äter så mycket haha. Men det har han i och för sig rätt i men jag är hungrig HELA tiden, det finns liksom inget stop. Men men så är det med en liten bebis i magen!

Nej nu ska jag sluta tjöta haha.
Ni får ta hand om er så hörs vi!

Ha det bäst!

Kommentera inlägget här: