Mamma80- Du vet vem

Kissie ger diettips

Kategori: Bloggare

Nu ska Kissie lägga upp ett inlägg med tips på olika dieter och myter.
Men då kan man fråga sig om det är så himla lämpligt att någon som bantat så hon kollopsa, ska ge unga tjejer tipps på detta?
Hon har frågat läsarna vad dom tycker om detta, och inte helt överraskande så är det några som självklart vill veta hur Kissie gått ner så mycket. Och förmodligen testa detta själva.

Får hoppas att Kissie ändrar sig om detta inlägg och skriver om smink eller nåt i stället.

VAD TYCKER NI? ÄR KISSIE RÄTT PERSON TILL ATT GE TIPS OM BANTNING OCH DIETER?

Här är Kissies inlägg där hon skriver att hon funderar på att lägga upp ett sånt här inlägg:

"Inga kolhydrater hela denna vecka alltså, ska vara sjukt nyttig och träna stort sätt varje dag – skönt!

Bella går ju på någon diet där man inte får äta kolhydrater men hur mycket fett som helst, verkar skön eftersom hon fick tryck i sig en kabab efter lördagens utgång sålänge hon inte åt kolhydraterna.. Dock verkar den vara för bra för att vara sann så jag håller mig till att räkna kalorier (max *** kalorier om dagen) och struntade i kebaben innan jag drog hem..

Tänkte skriva senare lite om olika dieter och om myter och sånt sen, låter det intressant? Tell me!"

LÄs hela inlägget här!

KOMMENTARER:

  • ellie säger:
    2011-10-31 | 18:19:07
    Bloggadress: http://systemkamera.webblogg.se/

    Hej! jag har nyss startat en blogg om fotografi och kameror och sånt, och snart har jag en egen kamera!:) jag har en liten frågestund nu om man säger så, så kika gärna in och fråga nåt! du kan fråga nåt på varje inlägg, det behöver inte vara just frågeinlägget, jag svarar på allt ändå. ha det bra!

Kommentera inlägget här: