Mamma80- Du vet vem

Kissies inlägg om avhoppet!

Kategori: Bloggare

Så här hade Kissie skrivit om "avhoppet" från Blog Trip, på sin blogg.

Folk frågar varför jag inte ville vara med i blogg-programet med dom andra, speciellt efter jag vaktiskt hade varit på möten om det med dom. Det handlar inte om själva bloggarna i sig, dom är snälla och roliga allesamans. Men nu för tiden försöker jag växa och utöka mitt kissie-emperium om man får lägga det så, haha!

Jag valde bara helt enkelt att detta är ingenting som får mig gå framåt, men detta är ju absolut mer då bara som en rolig grejj. Inga stora pengar eller så men man får resa lite, umgås med dom andra bloggarna osv..!

Dock har vi ju en annan grejj på G jag och Amir, fast där kommer jag se till att det är VI som bestämmer och inte någon som Poppe tex.. Dom är experter på att få bloggare att tro dom vill än väl, men dom vill ha pengar som alla andra. Nothing wrong with that men jag gör nu för tiden för att jag själv ska tjäna på det, inte andra.

Man måste vara egoistisk ibland för att inte bli trampad på..?

Vad tror ni, har Kissie hoppat av eller säger hon så för att hon inte fick vara med?

Kommentera inlägget här: