Mamma80- Du vet vem

Kissies avhopp från Blog trip

Kategori: Bloggare

Ok, nu har Kissie dragit sig ur den kommande blogg serien Blog Trip, på grund utav att hon inte vill att Poppe Ling ska tjäna några pengar på henne.

Hmm.. men det finns ett problem!

Poppe Ling har inget med serien att göra och Kissie skulle INTE vara med från början ens. Det fanns inga planer på att hon skulle vara med.

Jackie, som är med i serien har skrivit så här på sin blogg:

”Detta är en egen påhittad serie, privat och spontant. Inget som planerats länge, inget Poppe har med att göra, inget kissie, Daniel Paris eller Peter skulle varit med på från början.Vi har en kamera-man med oss på vägen (som är min vän) och vi vet inte var materialet ska visas. Det är först och främst för mina läsare jag ville göra detta. Jag och mina läsare har en speciell relation och jag vet att dem gillar sådant här. Jag vill ju helst träffa någon utav dem på vägenJag tyckte bara att detta skulle bli kul med tanke på att min skånska vänner aldrig träffat mina fina vänner i Stockholm. Detta är inte värsta serien eller något i den stilen, utan en privat resa som  kan ge lite kul material för våra bloggar.”

Huvudpersonerna i serien är: Amir, Jackie, Rosanna och Yousef.
Så nu återstår det att se hur denna karusellen kommer att utveckla sig.

Kommentera inlägget här: