Mamma80- Du vet vem

GOOD MORNING!

Kategori: PERSONLIGT



Hoppas ni har haft en toppen start på veckan, för det har jag har haft.
Har umgåtts med älsklingen varje dag och vi har verkligen lagt tid på varandra, finns det något härligare =)
Sen har ju även vädret varit TOPPEN så det har ju varit ännu härligare.

Det har inte blivit så mycket bloggning av olika orsaker, men nu ska jag börja ligga i igen.

Jag har börjat promenera vilket är jätte skönt förutom alla förbannade myggbett jag har fått av detta.
Det finns många fina ställen att gå på här på landet. Massa ängar med både kor och hästar.
Låter det inte jätte sommrigt?
Hahaha.

Igår var jag även utanför den här lilla byn, rättare sagt utanför Orust, där vi hämtade en hund till kompisen.
Den var så fin, blandning med Vit Schäfer och Labrador, jätte mysig var han.
Det var lite komiskt när vi skulle få in den i bilen, för den gillade verkligen inte att åka bil.
Först stod kompisen och gjorde vad hon kunde för att få in han bak i bilen, men det gick verkligen inte.
Så efter en stund så hoppade jag in i bagageluckan, satte mig med MASSA godis och började locka honom, sen efter en stund så lyckades jag faktist att få in han. Det var allt annat än lätt och det behövdes en hel del övertalning, fjäskning och framför allt GODIS.
Men det gick och då var det att börja den långa körning tillbaka hem.

Var hemma rätt sent, men det händer inte ofta.
Så lite trött det är man idag, men det var det värt.
Skönt att komma utanför byn lite, händer verkligen inte ofta.

Idag ska jag vika tvätt tills jag blöder på fingrarna, hehe.
Får passa på när barnen är på dagis.

Nej nu får ni ha det så jätte bra allihopa och njut av sommar värmen!

Kommentera inlägget här: