Mamma80- Du vet vem

Jag dör hahaha

Kategori: PERSONLIGT

Nej usch det är inget kul! Jag är verkligen sjuk, har bestämmt mig för att ringa läkaren imorgon om jag inte blir bättre över natten också. Måste bli frisk till helgen då vi får besök. Ska fira Jennifers 3 års dag med familjen.
Vi har gjort så med kalasen att fram tills dom fyller 5 år så blir det bara familjen, men när deras femårs dag kommer så slår vi till stort. Det funkar för oss.

Nej jag måste få sova lite snart är helt slut, har inte kunnat äta ordentligt heller på några dagar så det gör mig slö det med. Men jag hoppas att jag får antibiotika, jag tål inte pencilin, imorgon av läkaren så den här skiten försvinner snart.
Ska bara vänta på att älsklingen kommer tillbaka så ska jag vila mig lite för orka inte hålla mig vaken mer nu, hehe.

Men ni får ha det så super bra så kanske jag skriver mer sen.
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2011-07-29 | 18:03:47
    Bloggadress: http://mammajejje.blogg.se/

    hoppas du snart blir bra! förskylning eller? krya på dig. stor kram j

Kommentera inlägget här: