Mamma80- Du vet vem

USCH OCH FY

Kategori: PERSONLIGT

Nej i dag är jag inte på topp. Mår jätte illa vet inte varför önskar bara att det går över snart för det är JÄTTE jobbigt. Plus att Jennifer ligger på golvet och bara gnäller, jätte kul!

Nu ska jag snart ta på tjejerna kläder för skolan och dagis och bege mig själv till skolan. Får hoppas att jag inte spyr på bussen eller nåt haha.
I går var Claudia på teater med sin förskoleklass, det var hennes första teater. Dom hade hyrt in en buss som dom åkte med och det var ju riktigt stort för dom små. Så det var jätte kul för henne.

Nej nu får jag ta och sätta lite fart för annars kommer vi ingenstans.
Men jag kommer in senare och tills dess....
HA DET BÄST!

KOMMENTARER:

  • XXX säger:
    2011-08-31 | 08:24:56

    stresss hahha pusss ska vila mig nu :)

Kommentera inlägget här: