Mamma80- Du vet vem

Idrottsdagen!

Kategori: Allmänt

Vi hade idrottsdag i skolan i onsdags! Så jäkla kul alltså, hade ni varit där skulle ni dött av skratt.

Det började med en kort bussresa då jag och mina homies satt och drev med varandra, så detva en hel del skratt bak i bussen. Sen kommer vi fram och möter upp en till tjej så då var ligan hel. Så fick vi frallor och varm choklad samt kaffe, och även lite info om hur dagen skulle se ut! I början var det inte så himla roligt det var bara jag och martina som åkte på våra små stjärtlappar, men sen kom våran lärare med ett förslag på att vi skulle ha ett " Pulkarace". Så jag började springa runt och samla "frivilliga" till racet, fast det var inte så frivilligt jag nästan hota folk att dom skulle vara med! Hehe nej då men tvingade många. Så när det väl var dags för racet så kom i stort sett hela skolan och många utav dom som sagt att dom inte skulle åka, ja dom satte sig allt på en pulka, stjärtlapp, tefat eller påse och drog ner för den långa backen. ÄVen några lärare som så promt inte skulle åka åkte och alla skrattade så dom tjöt. Det var verkligen roligt.

Sen så kom jag till skolan igår och gissa vem som vann hela racet?! Jo JAG!!!! 11,6 sekunder tog det för mig haha. det gick hur fort som helst! Men det va ju bara för skojs skull men det är alltid kul att vinna nånting!

Så nu är jag Queen of sleigh!

hahahaha

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: