Mamma80- Du vet vem

Family walk day!

Kategori: Allmänt

Ja nu var det lördag så det kommer som vanligt bli att vi går på promenad hela familjen, eller det blir nog lite pulkåkning iallafall. Men det kan var träning det med. Jag menar att springa upp och ner i backen hela tiden tar allt på krafterna.

Usch jag tänker på min lilla blogg varje dag och vill så gärna hinna med att skriva, men det finns ingen tid! Jag går hemifrån jätte tidigt och är sen i skolan hela dagen, sen ska man hämta barna och då är vi inte hemma förren klockan sex nästan. Sen ska det ätas och duscha barna sen natta dom och när dom väl sover är jag så trött så jag lägger mig.  På helgerna vill man ju gärna hinna att umgås med familjen och inte bara sitta framför datan, för då får jag dåligt samvete.

Men nu tar jag mig lite tid och ska kolla runt lite, föresten gissa vilket par som har hittat tillbaka till varandra? Det får ni snart veta om ni inte vet om det redan.

HA DET BÄST!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: