Mamma80- Du vet vem

SHOPPING =)

Kategori: Allmänt

Ja som jag skrev förut så var jag och barna iväg på shopping idag.

Vi åkte vid nio tiden och var framme i stan vid tio.
Först blev det JYSK då Claudia så gärna ville köpa påslakan och örngott med HelloKitty på.
Hon hade tur också då det setet bara kostade 175 kr, för att det var en annons vara.
Sen gick vi in på Gina för jag ville hitta något fint till i morgon, men hittade inget över huvudtaget.
Efter det så gick vi till BR för att Jennifer ville titta på leksaker.
Det blev ingen leksak det blev en badhanduk med prinsessor på istället.

Tror ni jag blev förvånad när tjejerna inte ville ha leksaker!?
Kan inget annat än säga att jag blir lite stolt över dom.
Många barn hade velat köpa leksaker, och det är inget fel på det.

Tjejerna började bli hungriga så vi gick och åt en baguett och vilade oss lite.
Sen var vi inne på H&M där köpte Claudia en Hello Kitty klänning som hon ska ha i morgon, och jag hittade en jätte snygg T-Shirt till mig för 75 kr.
Helt ok tycker jag.

Nästa affär blev Lindex, Jennifer hittade en klänning med Tingeling på. som hon köpte för sina sista pengar.
Sen så kikade vi in på B-YOUNG på väg till bussen.
Där hittade jag en klänning/tunika som var jätte söt.
Den är vit och har ett sött utseende och jag ska ha den till ett par Jeans legins.

Det var våran dag i korthet, haha.

Nu i kväll har jag fixat med en present till älsklingen, men vad det är får ni veta i morgon!

Ha en toppen kväll nu!

Glitter Graphics | http://www.graphicsgrotto.com/
Glitter Graphics
Glitter Graphics

Tinkerbell Glitter Graphics

Kommentera inlägget här: